Verzenden & Retourneren

Voor 23.00 uur besteld is de volgende (werk)dag in huis! 
Bij bestellingen voor 23.00 uur kunnen wij het meestal die dag nog verzenden. Zodra de betaling door ons is ontvangen krijg je een bevestiging van ons. Zodra je bestelling is ingepakt ontvang je een e-mail van ons met de track en trace code om de bestelling te volgen. Alles wat je ziet op onze website is op voorraad, het aantal stuks staat altijd aangegeven en alles wordt dan ook de zelfde werkdag voor 23:00 verzonden.

Betaling
Je kunt bij ons kiezen uit meerdere betaalmethodes hier onder uitgelegd met levertijd er bij;
iDeal – Je bestelling wordt direct naar het magazijn verstuurd (geen extra kosten)
Klarna (achteraf betalen) – Je bestelling wordt direct naar het magazijn verstuurd (geen extra kosten)
Overboeking – Je bestelling wordt pas verwerkt als de betaling is ontvangen (circa 1 tot 3 werkdagen) (geen extra kosten)
Creditcard – Je bestelling wordt direct naar het magazijn verstuurd (geen extra kosten)
Bancontact – Je bestelling wordt direct naar het magazijn verstuurd (geen extra kosten)
Apple Pay – Je bestelling wordt direct naar het magazijn verstuurd (geen extra kosten)

Verzendkosten
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via pakketpost en met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €5,99 voor Nederland en België! Bekijk onze FAQ voor meer tarieven, staat jouw land er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

PostNL of DHL Pakketservice
Wij versturen onze bestellingen met de PostNL of DHL Pakketservice. Je ontvangt van de vervoerder aan het einde van de dag een track en trace nummer, zodat je kunt volgen waar jouw pakket op dat moment is.

Verzenden buiten Nederland
Wij kunnen je bestelling ook buiten Nederland of België sturen, de actuele tarieven vindt je in onze FAQ

Producten afhalen
Wij beschikken helaas niet over een magazijn waar jij als klant zo naar binnen kunt wandelen om je bestelling af te halen.

Verkeerde product ontvangen of een defect?
Neem direct contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd product hebt ontvangen of een artikel beschadigd is. Indien je geen contact opneemt en het zonder te melden aan ons retourneert kunnen wij de gemaakte verzendkosten niet vergoeden.

Retourneren
Ben je toch niet helemaal tevreden of voldoet het product niet aan je verwachtingen? Je hebt bij Slaapkop.nl 30 dagen de tijd om de ontvangen producten aan ons te retourneren. De 30 dagen gaan in vanaf het moment dat je de producten hebt ontvangen. Na aanmelding van je retour heb je nog eens 14 dagen om de producten aan ons te retourneren. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Wil je producten aan ons retourneren? Lees hier meer over de retourprocedure.