FAQ





Heb je een vraag of kom je er niet helemaal uit? Wij hebben hier onder een aantal veel gestelde vragen opgesteld. Mocht je vraag er niet tussenstaan, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij reageren op werkdagen binnen 1-2 uur.

Garantie en retouren

Heb je een bestelling geplaatst bij Slaapkop.nl en wil je deze terugsturen? Je kunt eenvoudig een retouraanvraag starten via deze pagina https://www.slaapkop.nl/retourneren/

Heb je nog vragen na aanleiding van deze pagina neem dan contact met ons op!

Het is vervelend als een product defect of incompleet is geleverd. Wij willen je vragen om contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Wellicht kunnen we het product omruilen en de missende onderdelen naleveren.

Hoe annuleer ik mijn bestelling? 

Zie je af van je bestelling? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met ons op en dan helpen wij je graag verder! 

Mijn bestelling is al onderweg, kan ik het nog annuleren?

Als jouw bestelling is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze niet meer annuleren. Je kan het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Je kan de besteling ook aannemen en retourneren in één van onze winkels of opsturen naar ons magazijn. Lees hier hoe je jouw product retour kan sturen. Wordt of is jouw bestelling bezorgd bij een PostNL-punt? Als de bestelling na 14 dagen nog niet is afgehaald, wordt het pakket retour gestuurd naar ons magazijn. Ook kan je bij het PostNL-punt laten weten dat je het product wenst te retourneren, zodat zij het direct terug kunnen sturen.

Betalen

Slaapkop.nl biedt uiteraard meerdere betaalmethodes aan. Bij ons kun je betalen met o.a. iDeal, Klarna (Achteraf Betalen), PayPal, Visa, Mastercard, Bancontact en via overboeking. 

Staat je favoriete betaalmethode er niet tussen? Laat het ons dan weten.

Ja! Wij begrijpen dat je eerst wilt ontvangen en dan pas wilt betalen. Wij maken gebruik van Klarna, als je bij het afrekenen voor deze methode kiest dan kun je kosteloos achteraf betalen.

Als je betaling is mislukt dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen of contact met ons opnemen, wij kijken dan samen naar een oplossing.

Vragen over verzending

Heb je een bestelling bij ons geplaatst of wil je een bestelling plaatsen? Bij elk product staat de exacte levertijd vermeld. Is een product op voorraad? Dan verzenden wij je bestelling op werkdagen tot 23:00.

Ja, wij versturen ook onze producten naar België. Wij hebben daarom ook in ons betaalsysteem Bancontact/Mister Cash opgenomen.

Om onze prijzen zo scherp mogelijk te houden rekenen wij verzendkosten bij iedere bestelling. De verzendkosten voor Nederland bedragen 5.99 euro incl. btw. De verzendkosten naar België zijn ook 5.99 euro incl. BTW.

Andere landen
Duitsland – € 6.99 – doorlooptijd in dagen 1 – 2
Frankrijk – € 12.99 – doorlooptijd in dagen 2 – 3
Italië – € 19.99 – doorlooptijd in dagen 2 – 3
Luxemburg – € 12.99 – doorlooptijd in dagen 1 – 2
Polen – € 12.99 – doorlooptijd in dagen 2 – 3
Portugal – € 22.99 – doorlooptijd in dagen 4 – 5
Spanje – € 19.99 – doorlooptijd in dagen 2 – 3
Verenigd Koninkrijk – €13.99 – doorlooptijd in dagen 2 – 3

Algemene vragen

Slaapkop.nl is onderdeel van Mients B.V. en dit zijn onze gegevens:

Mients B.V.
Keizersgracht 391 A
1016EJ AMSTERDAM

KVK: 75528681
BTW: NL860313669B01

Let op! Bovenstaand adres is geen retouradres en bezoek is enkel op afspraak mogelijk.

Heb je een product gezien waar je meer dan 15 stuks van wil afnemen? Neem dan contact met ons op, samen kijken wij naar de mogelijkheden.

Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe leveranciers, stuur je voorstellen aan ons per mail via info@slaapkop.nl en wij nemen contact met je op.